Banerne

27 huller fordelt med 18 på Old Course og 9 på Harboe Course

Old Course –  18 huller

Vi har fået én af Europas bedste banearkitekter, Philip Spogaard til at udarbejde en Masterplan for Old Course.

En række sponsorer med klubbens hovedsponsor Harboes Bryggeri i spidsen, har gjort det muligt at folde Masterplanen ud og påbegynde en række spændende omlægninger og forbedringer på Old Course.

Se nedenstående video af de nye tiltag på Old Course.

Vi er i gang med en proces, der giver genlyd i golfkredse. Vi er i gang med en unik proces, der løfter Korsør Golf Klub op på et endnu højere niveau. Vi gør samtidig en smuk natur endnu smukkere.

Sponsoratet fra Harboes Bryggeri har gjort det muligt at starte med de mest spektakulære huller langs Korsør Nor.

Harboe Course – 9 huller

Her har du muligheden for at spille 9 unikke huller beliggende i flot natur med udsigt over Korsør Nor.

De 9 huller, der er ratet, består af:

• 1 par 5 hul
  • 6 par 4 huller og
  • 2 par 3 huller.

Med andre ord en rigtig golfbane for golfspillere på alle niveauer.

Harboe Course er ligeledes en Pay & Play bane, hvor du kan spille golf uden i forvejen at være medlem af en golfklub – og uden at have eget golfudstyr.

Du kan leje golfudstyr og vogn i klubhuset, men må selvfølgelig gerne selv medbringe udstyr.